-

Varför är jag så trött hela tiden?? Har varit ledig i två dagar och det har varit helt fantastiskt, det är helt sjukt!
I tisdag drog jag och tränade sedan skulle jag till studion och spela in men blev inte så eftersom att Cissi var sjuk men det gör inget för istället blev det en tidig bio "in time" och sedan sushi buffé.. Blev bjuden av min älskling, världens finaste pojke.

I onsdag blev det lite shopping och hård träning med C, det blev nämligen ett crossfit pass med syrran vilket var ett av de värsta jag upplevt.. Shit vilket träningsvärk jag har idag.. Känner mig som ett 70 årig gammal kärring!
Idag är det bara jobb och tyvärr så är det de hela helgen!! Men cash is king, så blir väl ganska popis den 25 !!

Jag har enorm fotsvett så blev tvungen att gå in på apoteket och köpa tre spray/pulver för min ordentliga fotsvet.. Känns så jävla skönt måste jag säga.. Spraya mina fötter och skor så att de luktar gott konstant! AS NAJS!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback