Värsta pojkvänsakademin?

Sitter förövrigt och kollar på värsta pojkvänsakademin och asgarvar lite för mig själv.. Hur kan vissa ha det så jävla dåligt?? C är helt tvärtom, senast igår när jag kom hem hade han tvättat, städat undan lite i mitt rum och städat i köket! Han är helt underbar..
För någon dag sen var vi hos Amanda o Marwin och åt middag och tror nu att det är spikat att vi drar till sälen över nyår! Kommer bli sjukt kul att hälsa på Nadia o Adele där uppe! Har även lyckats handla nyårsklänningen/julaftonsklänningen? Vet inte riktigt när jag ska ha den men den ska användas någon dag!! Köpte även en annan svart enaxlad klänning som passar närsomhelst!

Är sjukt trött idag men är ledig imorgon och kanske på fredag så det är inte jättekris!! Blir bara att ligga hemma och slappa imorgon med killen och kolla på greys anatomy season 5!!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marwin

haha akta för fisen i ansiktet :D

Postat av: q

din pojkvän är en toffel.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback