-

Ja, vad ska man säga.. Var ett tag sen jag skrev nu och det kan bero för att jag har gjort så otroligt mycket saker.. För det första så har det faktiskt varit julafton och nyår, som har firats stort med fest och mycket stoj, jag har även fyllt år.. Tänkte skriva av mig här men vet inte om det är rätt tillfälle just nu. Känner att jag måste fundera ut vad jag behöver skriva ut och om hur jag ska formulera mig för att det inte ska komma ut fel..

Vill tamefasiken dra utomlands ett tag och bara träffa nytt folk och lära känna massa sköna människor.. Dags att ta tag i mitt resande tycker jag. Under tiden jag har vart ledig har jag även börjat titta på one tree hill igen och jag kan säga att jag är hooked. Shit vad man fastnar vid serier. De borde nästan förbjudas!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback