Trött tjej !!

God morgon alla fina människor där ute !! Idag fick jag äntligen min sovmorgon !! Så jävla skönt!
Har jobbat hela helgen men även vart ute och äventyrat lite!! I lördags var jag ute lite överallt och träffa lite kompisar!! Kan säga att jag träffa en helgalen tjej som jag hade sjukt kul med !! Blev många shotar och lite för många öl som man kände av dagen efter.. Kan säga att det inte var så kul att jobba dagen efter :/
Dock var det en person i lördags som jag tror gjorde de första besvikna speciellt sin bästa vän men tror inte ens något är värt att nämna .. Känner mig sjukt besviken och för första gången känner jag mig inte respekterad.. Dags att gå vidare och inte titta tillbaka, det finns nog ändå inget att titta tillbaka på förutom lögner och besvikelser !!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback