Få mig aldrig att sluta skratta!

God kväll alla fina människor där ute! Ligger i sängen och ska precis sova, blir inte allt för många timmars sömn men det är helt okej för mig. Har precis kollat lite på Grey's anatomy S6 och har dessutom hunnit flyga flygplan med min käre pojke.. Fyfan vad jag skratta där ett tag. Tror att människor utifrån mitt fönster också hade skrattat men som tur bor jag så högt upp att ingen ser.

Köpte ett bar smurfblåa byxor för någon dag sen och vill bara sätta på mig dom med en gång. Men väntar tills imorgon istället. Kan lägga upp en dagens imorgon. Varför jag inte har skrivit så mycket är på grund av jobbet och att jag har haft annat och göra. Jag har även inte kunnat lägga upp några bilder eftersom att min kamera gick sönder för någon vecka sen, så den är tyvärr inne på lagning. Får se när den blir färdig.

Blev så jävla arg på nelly.com nyligen. Köpte en klänning som var för liten så tänkte att jag kunde skicka tillbaka den på retur och sen byta den. Och ni som inte vet får man fylla i returen men massa kryss där det bland annat står varför man vill byta den. Då kryssa jag i rutan "för liten storlek vill byta till större". Sedan får man skriftligt fylla i vilken annan klänning man vill ha istället. Sen inser jag på min hotmail där det står att dom mottagit min retur och att pengarna snart kommer att ligga på konton? ? Så när jag väl skriver till dom och förklarar att jag ville byta storlek så säger dom att de gjort ett misstag och att de inte kan byta returen i efterhand. Så när jag ska in och handla klänningen igen är det ju såklart SLUT! Blir så jävla förbannad. Hade dom skickat returen på en gång hade jag fått min klänning. Men istället så byter dom den inte och klänningen tar slut..

Men men. Vad ska man göra åt saken..




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback