Alla julklappar på en dag!!

Har aldrig handlat så här snabbt och så här många julklappar på en dag, det måste vara rekord!! Jag och min käre pojkvän Jalle åkte in till farsta idag efter att jag hade jobbat för att handla julklappar vilket man defentivt kan säga att vi gjorde.. Vi handlade massa julklappar till: Mamma, Pappa, Marie, Linda, Mange, Becca, Mia, Valle, Jesper, Pontus, Emma, Anton, Magnus och för att inte glömma Jalle!! Usch, har så ont i fötterna och känner mig helt slut.. Men imorgon blir det en roligare dag eftersom att vi ska slå in alla julklappar. Tror aldrig heller att jag har varit så här sent ute med julklappshandlandet någonsin?! Så jag undrar vad har hänt?

Idag jobbade jag med Chrille och Jimmy vilket var väldigt skoj, måste säga att vi är ett bra team.. Det kan ju jag säga!! Just nu kollar jag på Derbyt och jag är ganska nervöös.. DIF leder med 2-1 mot AIK och det är bara 6 minuter kvar.. Kan de hålla detta eller kommer de loosa?!
Önskar att jag kunde lägga in någon dagens men har inte fotat något idag, men ni kanske får en snabbis imorgon kanske?? Det vet man aldrig.. Men men, nu ska jag kolla färdigt på matchen och sen ska jag kolla på sagan om ringen! Wiie? ;)
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback