En vanlig tisdag!

Ikväll blir det en myskväll med familjen, har precis lagat middag vilket var frukostkorv med potatis.. MUMS!!
Kan även tillägga att jag precis har bokat resa till vemdalen den 26 december med Jalle så det blir tyvärr inget nyår hemma med familjen och vänner utan min andra familj och min man!! Fick även en bekräftelse att vi åker v.6 med mina tjejkompisar till vemdalen vilket kommer bli otroligt roligt! Can't wait!!

Satt och fundera i natt på folk som älskar att spela offer, och jag har aldrig riktigt förstått mig på det roliga med att göra det.. Varför vill man att människor ska tycka synd om en? Vad vinner man på det. Det är inte de som spelar offer som man tycker synd om utan det är de starka riktiga offrena som man ger all kred till. Alla dessa människor som försöker vara starka och gå vidare istället för att gömma sig och tycka synd om sig själva.. Har så himla många kompisar som är så starka att man blir otroligt inspirerad! ni som slickar er i såren för att se de läka istället för att hälla salt i såren och se det blir värre... Men kan inte någon förklara för mig vad man vinner när man spelar offer?!

Jaja.. Nog om mina fina kvällstankar, imorgon ska jag jobba i köket med Chrille eftersom att Staffe har feber och ligger i sängen :/ Usch, feber är inge skönt att ha.. På eftermiddagen ska jag träffa Cissi vilket ska bli otroligt mysigt!!

Haha, fick även veta att jag ska spela in tre låtar i januari, dock är det covers men det är kul det också!! Sitter och funderar vilka låtar jag ska spela in, tror att jag har kommit på några riktigt bra dängare men man vet aldrig.. Kanske ändrar mig! Men tänkte lägga upp lite bilder sen helgen. Fick tyvärr inga bilder från min födelsedag men har några från Mikas! ;)
'

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback