Filmkväll och myys!!

Igår kväll blev det inte så mycke mer än bara äta mat, kolla på två filmer och soova! Vintern är fan kall men den är ju så jävla mysig.. Man vill ju bara ut och åka pulka och dricka varm choklad och mysa?! Och hitta något fel på det??
Födelsedagspartyt har lyckas smälta in men jag kommer aldrig sluta vara så tacksam över mina vänner! Idag har jag inte gjort så mycket mer än att vakna klockan 20 över 1 och ätit frukost.. fan måste börja ta tag i mitt liv och börja söka jobb, men det är inge kul...

Igår såg vi you got served och stomp the yard, vilket var två grymma filmer.. You got served är en bra film som jag för första gången såg med min vän Johanna eller Pauiie, jag är inte riktigt säker men kommer ihåg med att det var med två dansnöördar.. Den andra såg jag första gången igår och den var riktigt bra!! Älskade den..
Men jag kom på en sak, att i alla filmer med dans så är det alltid någon som blir skjuten eller att någon har dött?? Why? Save the last dance är hennes mamma död, Step up dör brorsan, nu dessa filmer! Haha ^^ Ganska ironsikt tycker jag?? Är det något som bygger upp alla dessa dansfilmer eller är det för att de tycker att det inte finns något mer och visa?! Men men, jag ska inte säga att dem är dåliga!

Får se vad som händer idag, vill fan åka pulka men tyvärr så äger jag ingen?? Ska försöka trycka in min vän Carin och Cissi den här veckan! Eftersom att jag saknar att umgås med mina vänner :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback