God jul och gott nytt år!

God jul på er alla och gott nytt år!! Jag kan säga att jag hade den bästa julen igår. Åkte hem till syrrans killes syster och firade jul med familj och vänner! Fick otroligt fina julklappar och hade otroligt kul där i tyresö, men jag kan säga att kvällen inte sluta där... Haha, drog med syrran till ollan och började kröka som aldrig förr, bränden lite för mycket pengar men det var så värt det.. Träffade så otroligt många och roliga kompisar, bästa kvällen! Där efter slutade kvällen hemma hos Nadia med Mike och henne och jag kan säga att det var en riktigt intressant morgon med mycket stress och springande till bussen!

Nu drar jag till vemdalen så det kommer inte bli så mycket bloggande! Men det kommer bli awsome :D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback