Hej då Thailand, hej kalla Sverige!

Jahopp, då var man hemma i Sverige igen då, och jag kan inte säga att det var kul! Trots att jag älskar snö, så älskar jag värmen lite mer! Har redan börjat flagna och har fått stora sår i pannan som jag inte är så himla nöjd med. Självklart hände det en dag innan jag ska åka hem och inte innan resan.. Blir så förbannad ibland! Men men..

Jag har haft en helt underbar resa med min familj, tror inte att den kunde bli mycket bättre.. Lyckades kröka till två dagar och då menar jag att jag blev riktigt packad!  Jag har snorklat med en haj, vart på mayabeach där "the beach" spelades in, har vart på phi phi och blivit stenpackad, shoppat m.m.. Jag har gjort precis allt jag velat göra och det har vart helt otroligt. Tiden går så snabbt och det känns som om det var igår vi åkte.. Nu är det bara att se fram emot födelsedagen, julafton, vemdalen och nyår! Sen kommer ett helt nytt år med nya äventyr.. Ska ladda upp några bilder alldelse strax men var bara tvungen att skriva lite.. Hoppas ni har haft det bra i Sverige! Ska bjuda på en liten bild innan resten kommer!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback