Jobba och sen blev det skidor!!

Igår så jobbade jag första gången på globen hotell! Det var jättekul men ändå ganska lugnt, träffade väldigt roliga och gulliga människor på bemaningsföretaget, så där kan jag verkligen tänka mig jobba! Skönt och få lite jobb nu innan jul eftersom att jag åker till vemdalen och det är julafton! Jag blev även erbjuden ett jobb på solliden idag som jag ska jobba mellan 16 - 02, så det ska bli jättekul.. Lite finare utklädd och lite mer propert ställe men det går nog jättebra!

Efter jobbet igår åkte jag hem och packa upp mina skidor eftersom att jag och jimmy skulle åka till hammarbybacken och åka lite! Det kostade 140 kronor för 3 timmar men det fanns bara 2 st backar så det var inte alls mycket! Men det är alltid kul att åka lite! Dessutom träffade vi Tintin! ;)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback