Nyklippt och nyfärgad!

Har färgar håret hos Mika idag! Det blev alldeles underbart och fint, är suuuper nöjd! Ni får se en bild imorgon när jag orkar fixa det.. Idag blev det inte så mycket shopping, är nämligen pank men min underbara mamma köpte en klänning till mig som jag så jättegärna ville ha, så jag är suuuper nöjd! Kommer bli perfekt att ha på sig den på lördag med mitt fixade hår och allt! Den är ganska enkel men den har snygga detaljer..
Just nu står jag och lagar amerikanska pannkakor till familjen! Ska bli muuums att äta!
Imorgon ska jag försöka komma upp tidigt istället för klockan 1 som idag och köpa en present till Mika som har fyllt och sen ska jag åka och möta en liten fis som kommer hem imorgon! :) Hoppas att hon inte läser min blogg idag för då blir det ingen överraskning..

Skulle egentligen träffa lilla Edith idag men hon blev matförgiftad igår på jobbet så hon kunde inte shoppa med mig idag, så vi ger henne en liten krya på dig hälsning så att hon mår bättre tills på lördag! DEt är ju faktiskt henne och Catrin som jag ska fira med!


Krya på dig Edith!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Dutten

Åhhh men tack sötaste du!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback