Rolig och spännande fredag!!

Idag blir det en rolig fredag, ska nämligen snart upp till centrum och handla en present till min kära Mika som har fyllt år men som idag ska ha en födelsedagsfest med hennes vän "dominiqe", är inte säker på hur det stavas!
Ska bara byta om snart och sen är det bara att knalla upp till centrum, senare ska jag sola och bli lite brun för engångs skull!! Efter solningen ska jag gå hem och provsminka mig eftersom att jag inte vet hur jag ska sminka mig idag, dessutom vet jag inte vad jag tål så det är lika bra att prova det nu innan jag duschar istället för ikväll när jag är stressad.. Gud vad jag är smart!!

Sen blir det väl lite god mat och sen kommer den riktiga fixningen, can't wait!! Ni får en dagens senare ikväll men nu ska jag dra!

Grattis Mika i efterskott!! Hoppas du får en grymt rolig födelsedag idag!
Mika Maria Dolores Kangärde

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback