Sorry.. Dålig uppdatering!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har jobbat hela veckan så har inte kunnat lägga upp bilder eller berättat något kul jag gjort! Det jag kan säga nu är att det var riktigt kul att jobba på hasselbacken.. Otroligt mysiga och roliga människor och där kan jag verkligen tänka mig att jobba igen!.. Nu är jag tillbaka på texas de här två dagarna sen så är jobbveckan slut! Då ska jag hitta på lite roligare saker som att gå på bio, spela badminton igen som jag gjorde igår med Ludde, Macki och Caroline!, fira Mika, mig själv, Edith, och Catrin och sen på söndagen Micke!
Aa, man kan säga att tusen fyller år i december! Aja, nu ska jag jobba med sköna chrille, Staffan och Jenny!! :)
Vi hörs kanske ikväll, om jag nu orkar ikväll! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback