Texas och senare blir det boxning!

Idag har jag jobbat som "kock" på texas, men jag kan säga att köket hade brunnit upp om inte Chrille hade varit där och hjälpt mig.. Sedan hade vi Jimmy-John som servitör, så kan man önska sig ett bättre team! Näääej, skulle inte tro det..
Men måste medge att jag har varit sjuk trött idag, och nästan lite övertrött eftersom att jag har busat ganska mycket idag. Funderar på att ta en liten tupplur innan jag ska dra och träna boxning på gymmet, annars kommer jag vara helt död! 
 
Jobbet på solliden var ett roligt ställe tack vare Linda och Linnea som gjorde min jobbdag rolig! Linda är exakt lika sötsugen som jag är på mat och Linnea också! Vi var ett bra sötätarteam! Det kan ju jag säga..

Idag när jag satt på bussen blev jag grymt sugen på att åka på borta resa med hockeyn och bara bli sådär redlöstfull som man bara kan bli på borta resor eftersom att man vet att folk hjälper än med allt! Så full och trevlig vill jag bli.. Så jag hoppas att det blir någon rolig resa framöver som även flickor får åka på.. Dessutom hoppas jag att de flesta jag känner åker tillsammans så det inte blir så mycket grupperingar! Saknar mina fina djurgårdskompisar, vill parta med dom, och skriva saker på varandra och göra sånna saker man inte får göra! Det tycker jag är kul! Hoppas det händer något redan nästa vecka eller i januari för då är jag ledig förhoppningsvis!!

Aja, ska försöka sova lite nu.. God natt sov gott!! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback