Utgång igår med tjejorna!!

Åååh, igår skulle jag dra till ollan med mina kära vänner men det blev lite ändrade planer! Efter mitt lilla bak med systerna så drog jag istället in till stan och träffade Caroline(som jag inte har träffat på ett halvår), carin och edith, var inte så jätte taggad på attt dricka eftersom att jag hade huvudvärk och att det kände som om jag skulle spy.. Men jag bestämde mig iaf för att åka till carmen med dom och dricka lite redbull istället.. Som tur var så ändrades läget och lilla Louise blev frisk!! Det slutade med att Carin och Caroline drog till donken och åkte hem för att det var lite trött :/ Men lilla Dutten och Louise fortsatte sin kamp om att  bli fulla hos Snaps!

Jag hade riktigt trevligt och man kan säga att någon blev ganska pruttfull!! Här har ni några bilder från igår!







Galen kväll But I Like It!! :D

Ikväll jobbar jag på texas sen får jag se om min man ligger i min säng ikväll eller inte?? :)

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Catrin

Gud vad ni är fina!! <3

Så synd att jag inte kunde vara med =(

Postat av: Johanna

Ah, mina fina flickor. Nu varker det i hela kroppen efter er. Saknar er till tusen!!!

Postat av: Caroline

Var så kul att träffa dig igen älsklingslollo! När Johanna kommer hem så är det tjejkväll :)))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback