En dagens och mat tips! ;)

Grå tröja - H&M, Svart kofta - Gina Tricot, Svarta jenas - Fornarina


Idag har jag gjort massa roliga saker, åkt till syrran och hämtat bilen efter det åkte jag till bilverkstan där överraskande Robban, Nini och Christoffer jobbade :O Efter att jag hade fått en tid där åkte jag till kemtvätten och lämnade in syrran matta som behövde kemtvättas, sedan åkte jag hem och tittade på grey's anatomy. Runt halv 3 åkte jag tillbaka till verkstan där de kollade på parkeringsskadan och gav mig en tid då den skulle fixas. Jaa, en rolig dag.. Dessutom så fungerar inte fläkten i bilen vilket gjorde åkturen mycket jobbigare eftersom att jag inte såg något när jag körde.. Så jävla jobbigt med kylan och snön när man inte är förberedd på det..!

Nu tänkte jag ge er ett litet tips som jag fick av min vän Emma ottoson för ett tag sen.. Nämligen en pasta rätt med gorgonzola ost och skinka! Det är inte så mycket svårare än så. Man bryner skinkan, tillsätter osten och lite matlagningsgrädde, och sedan fixar man pastan! Det är suuuper gott!!


Lite tråkiga men ändå roliga nyheter är att min man har fått jobb på game i december vilket betyder att han kommer tjäna massa pengar efter thailand och att han kommer få jobba, det tråkiga nyheterna är att vi inte kommer träffas lika mycket :/... Kommer få klara mig utan honom hela december typ.. kom på att han kanske inte kommer vara med på min födelsedag heller vilket är sjuuuukt tråkigt! :O
Men men, måste vara glad för hans skull, själv vet jag inte om jag har något jobb.. Kanske får börja skrapa bilrutor eller något kul... Någon som har något förslag??

Ikväll blir det ett crossfit pass sen tror jag att jag ska träna bröst och axlar!! Puss och kram!

Permalink Louise tips! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback