Fredagen blev lyckad ändå!

Trots att jag inte hade något planerat blev fredagen väldigt lyckade ändå.. Efter att jag hade tränat ett hårt pass med syrran så lånade jag bilen så att jag och min syster kunde åka till Ica Maxi och handla mat inför vår goda tacos. Efter åkte vi hem och laga mat och titta på idol hela familjen (Jag, syrran, min man och mamma), sen så fick jag gör mig att baka äppelkaka, vilken blev en av dom godaste jag gjort, eller iförsig.. Det var första gången jag gjorde den! 

Lyckades få en bild på den underbara pajen!!
 

Nu blir det bara jobb och sen hem och sova! Can't wait!!

Permalink Louise tips! Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Krippa

Mmmm:) den pajen såg god ut. Fattas bara lite vaniljsås.

Postat av: Louise

Du ska bara veta hur god den pajen var!! Och tro mig, det fanns vaniljsås också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback