Potatisbullar är underskattat!

Potatisbullar är fan underskattat! Åt det igår istället för att slänga i mig hamburgare och trots att det inte fanns någon lingonsylt kunde jag äta det! Dock åt jag det med hallonsylt vilket var otroligt gott!!


Så det är mitt tips till er alla, ät potatisbullar! Det är jättegott.. Det som händer idag är att jag ska fira min pojkväns "lillesyster" Rebecca som fyller 14 år.. Vi ska åka ut till dom runt 5 tror jag men innan ska vi göra lite facemasks och mysa lite! Hur mysigt som helst! Älskar att han vill göra sånna här saker med mig, han offrar sig.. Eller så är det kanske jag som offrar mig,  you'll never know! Imorgon ska vi även fira hans andra syster och brorsa som har slagit ihop sina födelsedagar så det blir massa fina presenter till alla! :)

Permalink Louise tips! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback