Thailand om 9 dagar!!

Det är helt sjukt! Snart åker jag till Thailand med min man och hela famljen! Kan inte sluta längta eftersom att det är första gången jag åker dit! Åker nästa onsdag från min syster till arlanda och planen är att jag och min pojke ska köra en dygnet runt så att vi sover på planet och när vi kommer till thailand vilket är 9 på morgonen är vi redo för allt!!

Det första jag ska göra när jag kommer ner är att göra en brasiliansk vaxning, plus benen, vilket kommer göra sviiinont, men det är så värt det! slipper raka benen och muttan när jag är där nere, så det blir ju hyberskönt! Ska man vara fin måste man lida pin! Efter vaxningen kommer jag "tydligen", eller enligt andra" få röda utslag så jag kanske inte ska sätta på mig min lilla bikini på en gång.. Det kanske blir en liten titt på phuket eller något kul?? Köpa lite saker! Jag har ingen aning, får sen är jag kommer fram..

Det här är nog det jag längtar mest till.. Våran dags trip till smilan Isaland.. Snorkla och mysa i det fina vattnet!
Så innan jag har vart här så tipsar jag alla som ska till thailand att åka dit! Levande koraller och massa fina fiskar!

Permalink Louise tips! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback