The stoning of Soraya M.

Det här var nog en av de mest hemska filmerna jag sett. Det handlar om islam och deras religion och hur mycket kvinnorna är nedtryckta! Den visar hur mycket kvinnorna får stå ut med och vilken makt männen har. Jag blev så jävla förbannad när jag såg den här filmen, man vill bara kunna göra något och stoppa de som skett. Filmen är nämligen baserad på en sann historia. Den handlar om en kvinna som anklagas vara otrogen mot sin man och går mot ödet att bli stenad. Det händer så otroligt mycket mer än bara otrohet. Den får minst 10 av 5 stjärnor av mig iaf. Den ändrar synen på mycket kan jag säga... Ni måste se den!

Permalink Louise tips! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback