GOD MAT!

Till alla er som gillar curry, kyckling och banan finns en jättegod maträtt som min syster visade mig!

Man tar 4 kycklingfileér och skär dem i små tärningar, sedan bryner man kycklingen så att den blir genomstekt(Akta er för salmonella*eller hur det stavas). När kycklingen är färdig kryddar man den med lite salt och peppar och sedan massa curry, hur mycket curry du tar beror på hur stark du vill att det ska smaka! Efter att kycklingen är kryddad med curry heller man in antingen matlagningsgrädde eller kokosmjölk, beroende på vad man gillar mest, sedan låter man det puttra i några minuter. Skär sedan ner bananerna i grytan och låt de bli varma sen är det bara att servera till ris eller något annat som man tycker passar till!

LOVE IT!

Det var en av de grejerna jag  gjore igår, skjutsade även min svärmor till t-centralen så hon han med till arlanda express... Vill också åka bort!!! SNART SÅ BLIR DET THAILAND Puss puss så kanske vi hörs senare! 

Permalink Louise tips! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym beundrare!

Verkar jätte gott, kom och tänka på en sak. Du är väldigt snygg faktiskt, kan man få ett nummer <3



Älskar dig darling!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback