Stressig dag idag...

Hejhej, idag har jag inte gjort något annat än att stressa... Jag vaknade av att min käre mor ringde mig och ville att jag skulle köpa en ny mobil till henne eftersom att de hade något special erbjudande i farsta.. När jag väl kom dit var jag tvungen och stå i en lång kö, som tog cirka 1 timma, bara för att få reda på att mobilen redan var slut.. Jag blir så trött..

Efter mobil insidenten drog jag förbi Nadia's jobb och fikade lite med henne innan jag begav mig hem. När jag kom hem insåg jag att jag hade cirka 30 minuter att göra mig i ordning vilket jag förstod att jag aldrig skulle hinna.. Fick min underbara vänn Cissi att komma med sushi hem till mig istället för att jag skulle stressa upp dit..

Mitt andra uppdrag var att jag skulle åka in till stan och kolla på massa rappare som hade ett release party för sitt album/skiva.. Men de enda jag tyckte var bra var mofeta..
Nu blir det en varm dusch med käre pojkvännen sen blir det sooova.. En riktigt rolig helg att se fram emot! :D

Kära looken idag.. Orkade inte ha på mig något speciellt..


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback