-

Fan vad jag önskar att jag inte var tjej.... Alla dessa komplex som man hela tiden får för sig är fan inte roligt. Tittar man på de flesta brudarna nu förtiden så är alla fan plastikopererade och så tror man att man har någon chans mot dom.. Fyfan asså.. Jag tror att de flesta komplexen kommer fram för att det är ofta killarna som får en att tänka på det. De sitter och kollar på brudar med fett stora tuttar och som ser helt plastik opererade ut, de tittar först på de bilderna och sedan kollar de på oss vanliga tjejer som inte alls ser ut som dom gör. Hur får det oss/mig att känna.. Jävligt ful och liten, men inte fan fattar dom det..

Är så jävla trött på att aldrig vara "den" flickan för någon, utan att det alltid finns något bättre. Det kanske inte sägs att det finns något bättre där ute, men det räcker med så ni visar det. Hoppas jag inte är den ända som känner så här.

Idag har jag på mig en tröja från H&M, byxor från Diesel och ett par örhängen från spanien..


Permalink Dagens Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Du är den tjejen för mig..

Postat av: emma hinderson

kepp going, you rock girl !! you are my inspiration

!!

Postat av: Helena

då har du hitills bara träffat fel killar..för gumman, DU är vackrer, ödmjuk, rolig, och du har världens underbaraste personlighet. Säg en människa som INTE blir glad i ditt sällskap?!



Det är snoppdjuren i Sverige som är felet. Män här är så jävla tråkiga och ensidiga. Det är DE som ska bytas ut, inte du min kärlek <3

Postat av: Jennsans

fast du är helt otroligt vacker Lollo!

Postat av: Caroline

Håller fetmed Helena!! Du är grym precis som du är Lollo och ska aldrig behöva ändra någonting! När du träffar rätt kille så kommer du inte att känna såhär igen :) <3

Postat av: Emma Lindgren

Du är så gryyymt snygg gumman!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback