-

Jättedålig uppdatering, jo jag vet.. Har haft för mig så mycket den här veckan så det är sjukt. Full rulle hela tiden. Har jobbat varje kväll och när jag kommer hem är jag jätte trött, går och lägger mig och vaknar sent på dagen sedan är det bara upp och äta frukost och sedan dra till jobbet igen..
Nu är jag iaf uppe i tid eftersom att jag fixade ögonfransarna nyss inför Turkiet, men annars hade jag legat och sovit minst till ett..

Imorgon åker jag till Turkiet och kan säga att jag inte har sån jätte resefeber, men jag antar att den kommer ikväll.. Det ända jag är nervös över är att jag glömmer något här hemma som jag verkligen måste ha med mig.. Typ passet?? Haha..

Har blekt tänderna igen men orkade inte fullfölja hela proceduren så det blev bara en gång.. Inte jättevita men det duger.


Nästan färdig packad??

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback