15 dagar kvar

Helloj alla fina männsikor där ute! Nu är det inte långt kvar tills jag drar till Alanya i två veckor! Det ska bli så grymt skönt att bara ligga på stranden och dricka goda drinkar och få massa färg, vilket man tydligen inte kan få här i Sverige.. Sen efter semestern ska jag äntligen dra igång med min träning igen.. Tänkte faktiskt börja ta mått varje månad och se om det blir några resultat eller om det bara är skit det jag gör.. Så ni kanske kommer få vara med på min utveckling på en bättre framtid??

Idag har jag bara jobbat och haft det roligt på jobbet. Och sen så träffade jag, vilket var väldigt otippat, några fina vänner som jag inte träffat på ett tag.. Så surrade med dem i ungefär en timma!

Min klädsel idag blev en klänning från h&m och inte så mycket mer. Älskar den men den är dock lite för varm för att ta med sig till alanya men perfekt för en höst dag i Sverige!


Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback