Afterwork

Idag är jag väldigt trött.. Vaknade klockan halv 6 imorse och hade jättesvårt att somna om. Inte kul att vakna så tidigt när man ska jobba på kvällen, men men nu är jag iaf hemma och ska precis börja kolla på grey's anatomy..
Jag är världens sämsta förlorare har jag kommit framtill.. Det är helt sjukt hur mycket jag hatar att förlora. Det är så sjukt att jag inte ens kan spela slut spelet om jag vet att jag kommer förlora. (Tänker att om jag istället går därifrån innan spelet är slut så har jag ju praktiskt taget inte förlorat, men vet dock att den teorin inte stämmer)..
Spelade galen panna igår och insåg att jag inte kunde spela med de vuxna eftersom att jag inte alls är allmänbildad. Jag må ha ett läshuvud men kan fan inget allmäntskit som är bra att kunna. Så här med förklarar jag mig som en idiot.

Aja, nu när jag har idiot förklarat mig ska jag sätta på fortsättningen på säsong 2 och bara njuta.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback