Dagen efter

Ska snart dra mig iväg till jobbet men tänkte först lägga upp lite bilder från gårdagen.. Måste säga att vi hade det riktigt trevligt igår, dagen började med grönan som ni redan visste. Sedan drog vi och bowlade runt kvart över 8 där våra fina vänner Amanda och Marwin mötte upp oss! Kan säga att dom slog oss i par bowling eftersom att någon i mitt lag inte kunde spela, haha, skoja bara. Men självklart så vann jag båda serierna så sorry Marwin men jag var lite bättre!! Sen drog vi till Koh phangan där vi hade bord kl 21:40. Kan säga att jag åt fan den hetaste paprikan jag någonsin ätit, och dom på stället tyckte den var mild!! My ass säger jag bara..
Efter drog vi hem och bara tog det lugnt!








Det var några av bilderna som togs igår. Min dagens idag är en tröja från Ginatricot och byxor från veromoda..


Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback