Enough is Enough

Känner en jävla klump i magen att det är något, men kan inte ritkigt sätta fingret på det. Hatar när man känner så här. Jag vet inte om det är dessa jävla hormoner som jävlas eller ifall det verkligen är något.. 
Ska jag låtsas som ingenting har händ och bara tuta och köra eller ska jag faktiskt ifrågasätta hela grejen??

Just nu känner jag bara för att ordbajsa och skriva ner allt som jag känner men vet inte riktigt hur jag ska få ner allt.. Det finns så mycket osagt som jag vill ska komma fram? Och just nu finns det bara ett ord i mitt huvud "What tha fuck"..  Aja, dags att sova nu, lång dag imorgon. Någon som har några positiva ord när man känner sig som jag!??

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: lisa

Ibland måste man känna såhär för att uppskatta det positiva som händer i ditt liv och som du känner. Hoppas du känner dig bättre snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback