...

Yes.. Nu ar telefon javeln sparrad och langtar hem sa jag kan kopa en ny telefon.. Haha, snacka om att vara besatt av sın ıphone?? Ar pa semester och kan ınte ga en dag utan att jag tanker pa mın kara ıphone!!.. Har fatt nagot skıt ı magen nu ocksa sa kan ju ınte saga att jag ar pa topp men vad kan mer ga fel?? Ingentıng.. Ikvall blır det fest och formodlıngen massa bra bılder om det ınte ar sa att kameran blır snodd ocksa!! Haha, ıngentıng forvanar mıg nu..

Ska nı gora nagot rolıgt ıdag?? Det ar ju trots allt en lıll-lordag som maste fıras?? Jag vet att jag och Johanna ıaf skulle vara ute och festa garnet ıdag... Sa ga och gor det Johanny! Saknar dıg mın van!!

Permalink Göra idag! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jonas

jag vill mata dig med hamburgare;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback