Gålö och sedan ikea!

Igår så drog jag och mamma och badade på gålö, mitt favoritställe om jag får bestämma! Dock hade jag bara sovit i 1 1/2 timma men det gick bra ändå.. Sen drog jag och träffade Johanny och Joakim, vi hade en liten sightseeing trip i södertälje innan vi hitta rätt , men det var ganska fint ändå.
När vi äntligen kom fram till Ikea blev det goda köttbullar med chokladmouse till efterrätt.. Riktigt gott om jag får säga det själv.


Haha, när vi väl kom till gålö började det självklart att regna!! Men det var lika skönt att bada förde. Nu ska jag åka och jobba på mitt fina jobb!! Det ska bli riktigt rooligt!


Ganska kallt på gålö, men i vattnet var det iaf 20 grader !!


Gott med lite chokladmouse!!

Permalink Göra idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback