Hemgång?

Godnatt, det är äntligen bedtime men kan ändå inte riktigt sova än...
Kom precis hem från Jordbro efter att ha lämnat av mina kära vänner Johanny och Nadia, eftersom att tråkmånsarna inte orkade vara ute i stan så länge till.. Blev dock ett snabbt stopp på mcdonalds i norra sköndal eftersom att småttingarna var hungriga. Stannade i jordbro i ungefär en halvtimma och spelade "wordfued" som det heter och drack lite te, men sedan vart man hemskickad eftersom de skulle sova. Vilka fina vänner man har?? haha..

Nu sitter jag här i sängen och funderar lite. Jag gjorde nämligen lösögonfransar nyligen och det är alldeles perfekta, men det sägs att det sliter som FAN på ögonfransarna så frågan är om jag efter Alanya ska sluta upp med dessa fransar eller om jag ska fortsätta?? Det är ju så jäkla skönt att inte behöva fixa fransarna på morgonen eller när man badat?..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback