Jogging + frukost

Från min sida idag vill jag önska alla en godmorgon och bra eftermiddag eftersom att jag själv har haft en underbar morgon/eftermiddag. Vaknade runt halv 1 idag och bestämde mig för att gå ut och springa ett varv runt lillrudan och sedan tillbaka hem, och det känns alldeles underbart att jag äntligen har tagit mig i kragen och gått ut och sprungit.. Nu ska jag äta lite mannagrynsgröt med kanel eftersom att jag har hört att en tsk kanel ska öka förbräningen och sen har jag även hört att man inte ska äta innan man går ut och springer på morgonen utan efter. Har ingen aning om något av det här stämmer, men det är värt ett försök.
Ska även börja skära ner på det jag älskar mest i hela världen, nämligen kolhydrater.. Inte 100 % men ska försöka att unvika dem så mycket som det går.



En svettig Louise efter Löpning!

Permalink Träning Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Peder!

Va duktig du är vacker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback