Korkad tjej!

Åh blir så förbannad på mig själv ibland.. Har fått en ny tv och ville verkligen åka och handla lite kablar till den så jag kunde titta på film och göra allt man vill göra på en ny tv.. Men icke sa nicke. Louise har glömt sin jäkla plånbok på jobbet vilket gör att jag varken kan handla saker inför resan eller nu.. Åh, ibland blir man ju bara så jäkla trött på sig själv..
Så nu blir det bara att ligga hemma och blogga lite och titta på olika serier, sen ska jag åka och jobba.. Kul va??

Är det någon som vet hur man kan blogga och lägga upp bilder från sin ipone, för det skulle verkligen underlätta hela proceduren hära .. Hör av er om ni vet, skulle verkligen hjälpa mig.

Tänkte att jag kunde lägga upp lite gamla bilder på mig själv från typ några år tillbaka..








Permalink Göra idag! Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J

Frugan<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback