Onsdag den 17 Augusti

Idag skulle det vara en väldigt speciell dag för mig eftersom att jag och Joakim egentligen skulle fira 4 år tillsammans. Men eftersom att det tog slut så antar jag att man åtminstone kan fira vår fina vänskap istället. Kan säga att jag har planerat hela dagen och kan säga att det kommer hända massa roliga saker idag. Tänkte börja dagen med att gå på grönan och sedan har jag lite andra saker planerade, men det kan jag inte berätta här. Ni för helt enkelt höra imorgon.. Ska göra något roligt idag, det är ju trots allt fint väder!?

Min dagens blir en blus från Ginatricot, byxorna kommer från diesel och ett par klassiska converse skor!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback