Så det kan gå..

Först vill jag öppna med att säga, grattis Cecilia Karlsson på födelsedagen!! Hoppas du har en underbar dag under täcket och tänker på allt fint som hände igår!!

Därmed kan jag fortsätta med att säga att vi var först hemma hos Cissi igår och åt middag med alla fina vänner och massa vin. Senare blev det Olearys där vi träffade ännu fler fina kompisar som Victor, David, David och Maxi!! Redan då insåg nog de flesta att vi redan var fulla, förutom Johanny som inte tyckte hon hade fått i sig tillräckligt. Klockan kvart i tolv bestämde vi oss för att dra in till trädgården och fortsätta det otroliga krökandet vilket endast blev en halv öl och ett glas vatten för mig och Nadia.. Kan säga att jag insåg hur full jag var så att jag till och med gick och beställde en vatten vid baren. Varför blev jag inte utslängd??

Kan säga att från gårdagen finns det nog de äckligaste men samtidigt skönaste bilderna från hela 2011 samlat.. Shit var dräggiga bilder man kan hitta på sig själv. Tänkte faktiskt dela med mig några av dessa vackra bilder!








Johanna må tro att hon inte var full men icke sa nicke!!





Permalink Vad jag gjort idag! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback