GOD MAT

Jag känner mig så himla duktig, jag har försökt börja äta nyttigare för att gå ner lite i vikt och se lite resultat när jag faktiskt tränar. Det jag gör är att delvis byta ut allt ljust bröd mot mörkt bröd och sen försöker jag hålla mig från pasta och bara äta ris och bulgur istället. Sen försöker jag även undvika snabbmat vilket det oftast blir när man inte orkar laga något eller när man är lite på pikalurven!
Så idag efter att jag hade besökt min jobbcoach åkte jag hem och lagade en fantastisk maträtt!



1 kycklingfilé, bulgur, och massa god sallad som avokado, fetaost, tomater, sallad, paprika m.m. sen gjorde jag även en jättegod dressing med creme freisch,senap, lite salt och peppar!

Permalink Louise tips! Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback