Arbetförmedlingen!

Jahopp, idag har man varit på arbetförmedlingen på basinformation för ungdomar.. Så jävla onödigt på ett sätt eftersom att jag redan har ett jobb eller fler. Men det är skönt att visa att man ändå är aktiv på att hitta ett heltidsjobb.. Funderar fan på att bli personligtränare, men jag vet inte.. Måste plugga till det eller utbilda mig!
I veckan ska jag boka möte med min jobbcoach så jag kommer igång med vad jag vill jobba med. Har som sagt inte riktigt kommit på det men snart så!

Imorgon ska jag vara med underbara Johanna, hon slutar klockan tre så jag får se vad vindarna bär oss.. Men det blir säkert något mysigt!


Aja, nu ska jag fira min kära pojkvän som äntligen blivit 20 år!! Puss och kram!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback