Dagens, crossfit och boxning!!

Svart kofta - Ginatricot, Svart tröja - Ginatricot, Leggins - H&M, Halsband - Ur&Penn.


Idag har jag haft en rolig dag. Man kan säga att jag levt dagen till max idag igen eftersom att jag har hunnit med så otroligt mycket. Vaknade klockan 10 och började dagen med att rensa avloppet i toaletten, och sedan stor städa den.. Kan säga att det inte alls var trevligt. Sedan började jag att tvätta den första tvätten och sedan den andra tvätten.. Emellan tvättarna lagade jag gröt till mig och pojken så att vi skulle få en yttligare bra start på dagen.
Efter alla fina hemma sysslor så drog jag upp till centrum för att prata med banken om min pension men det gick inte så bra eftersom att de låg efter i schemat så det blev framflyttat, men det gjorde inte mig någonting eftersom att jag istället fick umgås med min kära Johanna och pojken. Vi gick bland annat till sytemet och hittade otroligt fina kläder på H&M som jag bara måste ha.. (Lägger upp blider sen).

Nyss kom jag precis hem från träning som var otroligt kul!! Körde först ett crossfit pass med Gustav vilket var otrolígt jobbigt. Skönt att du är tillbaka, vi har saknat dig!!
Efter det blev det lite boxning vilket var ännu jobbigare eftersom att jag redan var tillräckligt slut! Men men vad ska man göra om man älskar att träna? Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det sovtime. Ska nämligen upp och träna med Johanna imorgon! Då ska hon få känna på riktig träning! ;)

Permalink Dagens Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback