En otroligt slapp dag!

Fyfan vad bakis jag var idag när jag vaknade.. Det var inte ens okej. Ni vet känslan när man vaknar och känner sig så jävla torr i munnen så att drägglet har stelnat på sidan av kinden och att man inte har något att svälja. Så kände jag imorse så jag sprang in på toaletten som det var det sista vattnet jag någonsin skulle dricka! Det var så otroligt gott så det går inte ens att beskriva... Hade en riktigt rolig kväll igår, min kära vän Nadia fyllde ju år igår och det fanns inget annat att göra förutom att fira den lilla sockerpullan!! Hade en otroligt nostalgisk kväll med flickorna och lite nytt folk.. En super rolig överraskning var att träffa min vän Sandra som jag inte har träffat på nästan två år. Fan vad glad jag är att du kom och att vi fick prata och skratta igenom allt! Har verkligen saknat dig gumman! Måste hänga mer??
Märkte runt 1-2 att jag bröjade bli lite full så jag slutade dricka och började äta precis som alla andra på festen. Det var 20 pers, fanns 60 korvar.. Det vill säga att alla skulle få 3 korvar var men så blev det inte.. Korven räckte inte ens till alla, jag fick bara än så det måste varit någon som ätit minst 7 korvar... Inte okej!? Men det blev goda choklad flingor och massa knäckebröd med skinkor! Haha, riktigt lovely kan jag säga er!!

Jaja, idag har jag firat min man i förväg trots att han fyller år imorgon, men det var inte så många som kunde imorgon så det blev idag istället. Riktigt mysigt! Träffa hela familjen och mysa med killen trots att jag blev illa tvungen att städa! :P
Efter fikat åkte jag hem för att ta upp städningen här hemma.. Kände att det var dags att få lite ordning på rummet så slipper alla dessa dammråttor som kryper fram under sängen. Jaja, nu ska jag göra lite äppelpaj eftersom att jag är så jävla fet! Så önska mig lycka till så får ni bilder någon annan dag.. Väntar bara på att folk ska lägga upp dem på fb!!..

Tack för igår mina underbara vänner! Det får bli snart igen tycker jag! Jag är med på allt! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback