Favorit dag!!

Det känns verkligen som jag har levt den här dagen till max!! Började med att vakna klockan 11 med  min man hemma hos honom i östnora, vilket är mitt ute i skogen. Sen så åt vi lite frukost, men tyvärr så missade vi våran mysiga dag då vi skulle bubbla i bubbelbadkaret, massera varandra och äta massa tårta. Men men.. Efter frukosten begav jag mig hemmåt och tråkigt nog är det en bit som man måste gå för att hinna med till bussen men som tur var har jag världens bästa pojkvän som följde med mig dit! Älskar dig och det vet du.
När jag kom hem böt jag om eftersom att jag var tvungen att sticka och gymma. Idag körde jag lite bröst vilket var otroligt jobbigt men väldigt effektivt pass.. Imorgon blir det lite axlar och ett crossfit pass! Wihoo..
Efter passet åkte jag hem till min underbara Johanna och åt en fantastisk a la carte middag för två! Haha, men jag tror det var typ för 10 personer för det var så otroligt mycket mat som jag slängde men men.. What to do, what to do?? 

Efter maten drog vi till videoteam och hyrde lite chick flicks som vi bara vara TVUNGNA att se. Den första filmen var " the last song " med Miley sirus eller vad hon nu heter.. Haha, kan säga att vi störde oss på henne ganska mycket men filmen blev godkänd ändå. Sen blev " the reader " tror jag.. Orkar inte lyfta på mitt arsle för att gå och kolla. Ligger så otroligt skönt i sängen! Men tänkte bara tacka lilla Johanna för en otroligt flickig kväll och tack för att du finns!


Nu blir det one tree hill - kom den som en suprise eller?? haha ^^ sov gott nu alla troll som inte gått och lagt er än..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback