GOTT NYTT ÅR!!

Gott nytt år på er alla mina vänner och ovänner! Har haft en fantastiskt bra jul och nyårsafton och snart ska vi bege oss hem.. Eller iaf imorgon! Idag orkade vi tyvärr inte åka skidor men vi har åkt hela veckan så det är ingen fara! Vi har haft otroligt kul och mysigt! Nu väntar jag bara på att åka hit med tjejerna och ha riktigt skoj, ska diskutera med min kära värd här vad vi bör tänka på och vad vi måste ta med oss!! Kan säga att det finns allt här! Hur sjukt fint som helst! Kan inte sluta längta trots att jag redan är här.. Men men, nu ska jag ut på en promenad och förbränna det jag fick i mig igår :D pusspuss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback