Jag har inget liv...

Jag har inget liv, mitt i när jag och min bästa vän Sara sitter och drick massa gott vin, försvinner hon i ett ryck och säger att hon måste gå på toa.. Eftersom att jag inte har något roligare för mig så satte jag mig och blogga om det, så hon får läsa det sen!

Jag har jättetrevligt gumman! Vinet är alldeles underbart!!

Det är första gången som jag gick på systemet och tro det eller ej, jag fick inte visa mitt leg.. Väldigt tråkigt!!

Nu är hon färdig, jag undrar vad som tog henne sån tid! Aja, dags att fortsätta prata sex, pojkar i otroligt hög ljudnivå som ingen annan låter oss prata i!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Andy

Åh jag älskar eran ljudnivå ändå, faktiskt! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback