JAG HATAR DIG, JOAKIM HINDERSON

Joda, nu har det hänt igen.. Nu spelade han fult och elakt på monopol så att jag förlorade, inte okej. Jag är världens dåligaste förlorare och låt mig säga att han inte gör mig till den bättre. FAN, vad jag hatar att spela mot honom.. Varför kan vi aldrig spela som ett team?? Jag erbjöd ju fan honom sex? Betyder inte det något för honom?? 

För er som inte har spelat monopol så finns det två gator som är mer värt än någon annan gata.. Nämligen strandvägen och djurgården. Har någon byggt hotell på dessa(vilket Maria gjorde) kostar det 15 milj... tror ni inte ålhuvudet sålde ett av dessa kort till Maria för 22 milj. så att hon kunde bygga dessa jävla hotell!! Fyfan vad sur jag blir, jag tror inte ni förstår.. 22 jävla milj. istället för sex?? Vem är så dum? 
 
Men jag älskar dig ändå min "gosbubbla" för du är mitt allt!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sparris

Hahahaha! Men du kom ju inte sist och förlorade, du kom ju faktist tvåa :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback