Min dag!


Idag har jag köpt grymt fina tröjor på mellandagsrean, två alldagliga tröjor som passar perfekt till vardagen.. Är så himla shopping sugen men jag känner att jag inte riktigt har pengar till att shoppa just nu.. Har dessutom hemma i stockholm ett present kort på cubus med 500, ett på gina för 400 och dessutom en shoppingrunda med 1000 kr, att hämta ut hos syrran, så jag funderar på att göra det nu när jag kommer hem! Älskar verkligen att köpa kläder, det är typ det bästa som finns, förutom att mysa med lilla killen.. Lägger in bilder på dem imorgon och hur mycket de kostade, ni kommer älska dem, eller det är vad jag tror..

Imorgon var det tänkt att jag skulle åka till min vän Kina och ha en spelkväll med mina kära vänner men den blev tyvärr fram flyttad till fredag så får hitta på något annat imorgon, kanske ut och går lite. Det jag verkligen ska göra är att träna.. Det är mitt nyårslöfte, få igång träningen igen och satsa på att träna runt 7 ggr i veckan, och då menar jag inte bara att styrketräna utan att gå på pass, ut och springa och köra lite med fria vikter.. Något jag verkligen ska försöka att göra är att springa, måste verkligen öva på min kondition, vill verkligen gå ner i vikt till sommaren och få en riktigt platt mage.. Så jag antar att det också är mitt löfte..

Prata med mina kära vänner över telefonen idag när alla satt hemma hos Andrea satt jag i telefonen i uppsala och pratade om resan med dem.. Jag är så supertaggad och det ska bli så grymt kul att äntligen komma iväg med mina kära vänner.. Fan vad jag önska att jag satt där med er idag men kunde tyvärr inte lämna uppsala. Fan vad jag saknar att parta med er men det är inte många dagar kvar till den 28 och då blir det partaj.. Fan ska ha en riktig kalasfylla där som bara jag kan ha.. Märkte att jag säger ganska konstiga saker på fyllan, jag kan få för mig saker och tro saker som inte alltid stämmer. Haha, det är inga elaka saker men ibland slår jag till med något riktigt fyndigt som att jag uppfann tågen eller något??
Jag antar att jag gör det för att krydda upp konversationen lite eller för att folk ska bli lite intresserade men men.. Det är inte så kul dagen efter när man inser att man bara ljugit! 

Ni kan inte förstå vad jag har köpt idag, det är helt sjuuuukt bra!! Jag har äntligen köpt säsongerna 1-4 av one tree hill och jag ska bara sätta mig hemma och beundra mina köp! Jag tror ingen kan förstå hur besatt jag är av one tree hill förutom Johanna som är lika besatt som jag (eller nu ljög jag kanske).. Jag har till och med tatuerat in ett citat som kommer från one tree hill på ryggen eftersom att jag tycker att de är så kloka på den serien! Haha, I love the drama!

Aja, nu ska jag sätta mig och kolla på min nya favorit serie vilket är "californication" vilket är mycket sex, drama och seeex... Haha^^ I love it! Så himla ocensurerat och sant.. Varför kan inte fler vara så öppna med sex, det är ganska intressant att kolla på och ni ska bara veta hur mycket man lär sig ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback