Otrolig vecka!!

Har haft så otroligt kul i vemdalen och nu är jag i uppsala med jalles moster och kille som nu heter Albut!! Nu ligger vi är och kollar på csi triologin vilket var riktigt mysigt.. Antar att det blir en sen kväll och en sen morgon. Äntligen sovmorgon, har gott upp 7-8 varje morgon för att åka skidor och imorgon kan jag bara ligga och sova hur länge somhelst!! Eller kanske inte jättelänge, men tills 12 iaf..
Prata med min far idag då han berätta att han hade haft en vild kväll igår när han var och kollade på "Lars Christers", haha.. Han hade fått gå upp på scenen med dem eftersom att hans kusin är trummisen.. Och därefter hade han sjungt "jag måste ringa carina" haha... Jag kan intyga att det säkert inte lätt snyggt, han har ju inte världens bästa sångröst om jag ska vara ärlig.. Appropå sångröst så ska jag äntligen få spela in nu i januari lite covers i riktig studio där allt kommer gå alldeles utmärkt! Kommer bli så otroligt spännande och intensivt eftersom att jag ska upp till dalarna och sjunga där i några dagar! Can't wait.. Pappa vill nämligen att jag ska spela in "jag fick låna en ängel" eftersom att jag sjöng den på farmors begravning, så den är spikad.. Resten vet jag inte, har ni några förslag på låtar som är grymma och sjunga?? I need to know?!

Åh, idag fick jag världens bästa julklapp av min pojkvän, fick nämligen ett par fina tights till träningen, AS SNYGGA, och en sån där cool vattenflaska som är så modern nu förtiden! Han är så himla gullig, vad skulle jag göra utan honom.. Ska man förtjäna en sån fin pojke eller?? Imorgon följer han även med mig och shoppar trots att jag vet att han hatar shopping och gå runt i massa affärer! Älskar dig darling..

Längtar lite hem till Stockholm eftersom att jag saknar mina kära vänner! Måste nämligen planera lite med dem om vår trip vi ska göra till vemdalen och fick även reda på att spelkvällar även har uppfunnits vilket är typ det roligaste jag vet.. Rapparkalja äger! Men men, får se om det blir imorgon som jag åker hem eller om det är på tisdag, får se imorgon vad vi bestämmer oss för?!  Aja, när jag kommer hem ska jag lägga upp lite fina bilder också! Har massa fina bilder från vemdalen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback