Promenad och Crossfit!!

Nu sitter jag här i soffan och ska snart gå och borsta tänderna och sedan kolla på one tree hill med min man(om jag nu lyckas få med honom in i sängen, kanske måste köra lite fula nakentrick)??
Idag har det varit en riktigt lyckad dag om jag ska vara ärlig, först har jag gått på promenad med Johanna vilket var otroligt mysigt i det här fina vädret som var idag. Sedan gick vi hem och kollade färdigt på avsnitten av säsong 3 på one tree hill.. Riktigt bra, men fattar inte ritkigt att den kan sluta som den gjorde.

Idag tränade jag crossfit runt 6 tiden vilket var riktigt kul.. Ni som aldrig har prövat på det måste göra det någon gång, det är så otroligt givande och effektivt att det är helt sjukt. Man blir sjukt trött men ändå så jävla tävlingsinriktad, trots att det inte är någon tävling.. Fan ska köra ett pass imorgon och box pass med syrran vilket ska bli jävligt kul!

Imorgon har jag en hel städ-dag att se framemot. Först ska jag rensa avloppet här hemma för att mamma tycker att jag "hårar" för mycket. Sen ska jag tvätta så att vi har mindre tvätt att tvätta på söndag, sedan ska jag till banken och prata pension. Efter banken ska jag hem och laga mat och direkt efter det ska jag gymmet och köra mina riktigt roliga pass! Can't wait?! Haha, en riktigt rolig dag för mig imorgon..  

Fan önska att jag hade min kamera så jag kunde ta lite roliga bilder, kanske hämtar den på lördag då jag ska fira min kompis Caroline som fyller 20 år(eller hon fyller på måndag men man måste ju fira henne med alkohol)..

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback