Träning och fika?!

Kan inte fatta det, igår jobbade jag fram till klockan 9 och sen drog jag hem.. Efter det drog jag på massa one tree hill avsnitt som vanligt och tänkte lägga mig väldigt tidigt. Men eftersom att jag är besatt så har jag otroligt svårt att stänga av skivan när jag väl måste! Så efter att jag kollade på klockan så hade den redan blivit kvart över 1 vilket fick mig att inse att jag var tvungen att sova!
Tänkte hinna med ett träningspass med Anton idag klockan halv tolv men tyvärr så vaknade jag inte förns klockan två vilket är helt otroligt.. Vafan jag sov 13 timmar nästan, det är ju helt sjukt?? Jag vaknade inte en enda gång efter att jag somnade så jag vet inte hur jag kunde vara så trött....

Men men, runt klockan 5 igen tog jag tag i mitt liv och började träna. 1 timma efter tog jag en dusch och nu sitter jag och väntar på jalles pappa eftersom att vi ska åka till hans farmor och fira hennes födelsedag idag! Det blir en massa gooood tårta nu som jag inte kan sluta tänka på! Jaja, hoppas jag får tillbaka min kamera snart så jag kan börja lägga upp några dagens snart igen!

Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback