Träning!

Fan vad skönt det är att sova. Jag älskart!! Vaknade runt 1 idag och har inte gjort något speciellt än förutom att äta frukost.. Idag ska jag träffa min kära vän Johanna och träna! Ska bli riktigt kul eftersom att hon är en riktig fighter!! Jag får se vilken tid jag ska träffa henne men tror att det är runt halv fyra om hon inte har glömt bort! Oavsett så ska jag träna klockan kvart över fem också, då blir det crossfit!!

Fyfan vad jag skämdes igår, råkade lägga upp en  bild på min kära vän Caroline som inte var meningen. Det fanns en bild på mig med mina andra två vänner som jag la upp både på bloggen och på facebook, vilket senare visade sig vara en bild på oss samt Caroline i bakgrunden där en väldigt fin del på henne visades! Men som tur så var hon väldigt uppmärksam så jag han radera den ganska snabbt!!



Nu blir det mycket jobb och lite snack!!

Permalink Träning Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback