Trött!!

Det blir inget långt inlägg idag eftersom att klockan redan är halv två så jag måste sova eftersom att jag ska till arbetsförmedlingen imorgon och skriva in mig där.. Så..
Idag så vaknade jag klockan 4 och var dunder trött men det hindrade mig inte från att åka till gymmet och träna ett av de jobbigaste crossfit passen någonsin! Så jävla skönt när man känner att man gör någon nytta!
Efter träningen så drog jag hem till Maxi med Nadia, Jalle, Sara och Andy vilket var väldigt mysigt, men vi kollade på världens flickigaste film så killarna kanske inte var allt för nöjda med valet, men kan säga att den var lite för flickig för mig med.. Nästan lite jobbig faktiskt.. Nu har jag legat i sängen med Nadia och kollat på one tree hill när killen legat och sovit men det kommer han inte få göra länge till.

Nu ska det in och busas lite! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback